Morrn Morrn !

GodMorgon på er läsare !
Har precis kommit upp i soffan, har legat på golven framför brasan med Basse halva morgonen .
Vi har myst som bara den !! Helt underbart ! Så han fick även äta frukost framför brasan, med kuddar och filtar .
Som sagt, underbart ! ♥



Igårkväll pluggade jag och sen tittade jag och Timmy på film .
Gick och la oss ganska tisigt, Timmy börjar bli sjuk igen .
Han har varit sjuk till och från hur länge som hellst nu, ja säkert i nästan två månader .
Så han fick lite massage igårkväll och sen somnade vi båda direkt !

Idag blir det nog en lugn dag igen .
Plugga när Basse sover, mysa och leka med onom när han är vaken . =)
Lojsan, Timmy's syster skulle kanske komma förbi idag med efter on har haft möte på jobbet .
Så det hoppas vi allt på ! =)

Har fått en kommentar om att man vill att jag skall göra ännu en uppdatering om när jag och min syster var på P&L i år . Så det kommer jag självklart att göra ! Måste bara hoppa över till min mini dator för att göra det, det är där jag ar alla bilder . Men skall försöka tänka tillbaka på vad vi gjorde varje dag . Får se ur det går eftersom man kan säga att det var rätt mycket alkohol inblandat i det hela  . hihi *


Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0