Myket har hänt

Myket har hänt .
Jag och Timmy särade på oss ett tag, men vi klarade bara av det i typ två veckor . hehe .
Kom ganska snabbt på att det skall vara vi . ♥
Sen så blev min far jätte sjuk, han fick blodproppar lite här och var med ett flertal hjärtinfarkter på köpet .
Han var även tvungen att amputera högra benet . stackaren . . .
Men han lever ! Och han är hemma igen, han paddlar och lever livet ! Så oerhört glad för hans skull !



Lilla Nemi är ganska ny i familjen, i lite över en månad har hon varit en del utav vårat liv .
Sålde Diezel, det var det bästa för alla . Inte minst för honom . Hn har det super bra hos Mattias som äger honom nu . kanon blev det verkligen !
Nemi är en utav de bästa hundarna jag någonsinn har haft, och jag garanterar er att jag har haft mååånga !



Bastian är 10 månader nu ! Älskade skrutt !
Om han håller sig i ett bord så kan han stå helt själv !
Han ålar sig fram, bak och åt sidorna .
Springer runt i hela huset i sin gåstol, trösklarna är ingt problem för honom inte !!



Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0