Resten utav dagen

Sådär ja, nu är jag tillbaka igen ! =)
Sen vi sågs sist så har jag och Bastian varit nere på byn, där vi mötte upp Mimmi .
Strosade runt på byn lite och så hittade vi Nadia och hennes två döttrar, Moa och Wilma .
Vi allihopa gick och handlade sen sås atte vi oss ner på en bänk, pratade om allt och inget . Bara hade det trevligt i höstsolen . Även Bea tittade förbi, och jag kan lova att det gjorde inte dagen sämre !
Fick se och känna lite på hennes bebismage, måste göras varje gång vi ses !! hihi .
Nästan alla mina vänner har barn, eller ska få .
Känns både konstigt och heelt normalt på samma gång .

När jag och Basse kom hem så var han såå trött, så jag fick bära upp en halvsovande pojk till sitt rum och bädda ner honom . Jag fixade lite här hemma och pluggade lite .
Jag läser och jag läser men det känns inte som om jag kommer någon vart typ .
Aja, det går nog bra på provet på fredag iallafall, det måste det !!!

Nu har hela familjen ätit mat och Basse har presic gått och lagt sig . 
Timmy är iväg till sin mor för att hämta en laddare till sin mobil, den andra har han tydligen i lastbilen . 
Imorgon åker han vid halv 5 och gud vet vem när han kommer hem igen . hehe . 
nee då, han trodde inte att det skulle ta hela dygnet, så vi får väll se .
heheh

När han kommer hem nu igen så skall vi slänga oss i badet och bara ta det lugnt . 
Tända upp med levande ljus kanske skulle vara något ?!
Skall fixa det direkt efter jag har varit ute med hundarna på trädgården och druckit upp mitt kaffe ! 

Hörs av imorgon !  

Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0