Tittar tillbaka

Sitter och tittar tillbaka på några utav mina första blogginlägg .
Det är snart tre år sedan som jag startade denna blogg .
Hade ju en innan denna, men som strulade med att jag inte längre kom in på den .
Mitt läsenord slutade att fungera, så var som sagt tvungen att göra en ny .
Sitter även och tittar tillbaka lite på den, lite småroligt att läsa .
Det är ju som en dagbok, men utav de personliga detaljerna .
Har faktiskt försökt att skriva en lite mer detaljrik och personlig dagbok för hand här hemma .
Men som ni kanske vet så är jag ju inte jätte duktig på att skriva här i bloggen varje dag,
så det sket sig med den personliga dagboken  .
Men det är svårt att tänka sig att jag har haft ett liv utan Bastian .
Det känns ju som om han alltid har varit här med mig .

Jag tänker faktiskt ''öppna mig'' mer i denna blogg än vad jag kanske ar gjort innan .
Men det händer inte allr för mycket personligt i mitt liv just nu .
Och det jag får höra om mina vänner, bekanta och föredetta vänner vill jag inte skriva här,
Jag får veta ganska mycket personliga saker om folk, vore kanske inte jätte bra att hänga ut allt här . hehe
Jag har ju ganska många läsare, bara nu när jag precis har börjat igen så har jag 50 läsare om dagen !
Får väll se hur många det är om några månader, men då måste jag ju hålla i också . hehe

Nu har jag skrivit om allt och inget .
Är det någon som är intresserad utav att läsa min heelt personliga och detaljrika förlossningsberättelse ?
Den kommer snart, varken ni vill eller inte =)

Kommentarer
Postat av: g mormor

Det är bra att du studerar !!!!

2011-10-12 @ 10:44:31

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0