Dålig

Har varit sjuk i en vecka nu och inte orkat att komma med några inlägg .
Var hemma från jobbet tors och fredag, men kände mig då sen frisk och kry . Det kom tillbaka till mig som en käftsmäll sen på söndagen kan jag lova !
Så nu har jag som sagt varit hemma denna vecka .
Mår inte alls bra  . . .
Nu är jag hos pappa i Lkpg med Basse . Han har inte varit på dagis, utav varit hemma och myst med mig .
Den stora frågan är ju vad jag skulle göra utan honom ?!?!
Min skatt, mitt liv ♥
 
Johanna skall komma förbi på 11-kaffe och träffa Basse för första gången !
Måste få träffa några vänner även att jag är lite dålig, eller hur ?!
Det gör mig nog snabbare frisk än om jag skulle sitta och slöa själv !

Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0