förändras ?

Godkväll på er där ute !
Basse sover, tvn är igång, - självklart 2 and a half men !!
Idag har det varit mycket bus och lek med Bastian . Han är mitt lilla lyckopiller .
Blev även en kaffe med Marcus . Basse passade på att leka lite med honom också .
Annars händer det inte så mycket här hemma . Har städat och fixat typ hela dagen, samtidigt som jag lek med basse . Skönt att kunna göra flera saker samtidigt ! =)
 
 
 
 
Jag tycker att det är intressant hur människor ändrar på sig under livet .
Inte bara det att man mognar med åren osv .
Utan också hur man ändras lite med tanke på vilka man umgås med .
Även att man själv tycker att man inte ändrar sig något, utan att man är '' sig själv '' hela tiden .
Joo visst, det är man nog . Men vi är människor och vi anpassar oss inför de sittuationer vi hamnar i .
Tänk efter, använder du exakt samma ord, meningsuppbyggnader osv när du är med din gamla farmor som när du umgås med din bästa vän ?
Om du går på en stor fest där du kanske bara känner 2-3 st eller när du bara är bland de vänner som du har känt i flera år ?
Det behöver inte vara negativt att ändra sig lite beroende på sittuation .
Bara man inte överdriver, skryter och lever fullständigt f*n .
Jag vet att några som läser detta tycker samma som jag, fast att dom själv inte förändras .
Men du, tänk på att typ alla tycker så, då borde det ju finnas någon sanning i det, eller ?!

Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0