Länge sen - Fredag

Hej på er !
Nu var det länge sen vi hördes av . hehe . Eller ja, sen jag skrev här iallafall .
Allt rullar väll på som det ska tycker jag . självklart så kan allt bli bättre, men det kan ju bli sämre också !
Har precis dammsugit, tvättat golv och torkat av allt här hemma i lägenheten .Basse sover och nu tar jag det bara lugnt i väntan på att kaffet skall bli klart .
Det var lite firande för mig här hemma i fredags, hade inte pratat med så många om den men ett tag var det gaaaaanska fullt med folk här hemma .
Men det var en rolig kväll !
Hade ju även lockat ner Hanna hit =)
 
 
Igår blev det luuuugna gatan för min del . Vila upp sig =)
Idag blir det att plocka här hemma, handla och bara va med Basse .
Sen imorgon blir det att lämna Basse på dagis, möta upp ida för att springa '' varvet '' på 6km . Sen hem och duscha för att sedan fara vidare mot Lkpg för att jobba med min mor .
Att extra knäcka är alltid bra och roligt ! ;)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0