Uppdatering

Hej på er !
Som ni kanske förstår så har jag haft fullt upp och inte kunnat blogga så mycket .
Mycket hat hänt,
Tvättmasiken har gått sönder så vi har ni köpt en ny .
Det har varit fel på vattenmätaren så vi fick en räkning på 17000:-, dock så fick vi ner den till 9000:-,
men surt ändå !!!
Basse har fått allergischock för något, så vi väntar på en remiss till Us för att göra pricktest på honom .
Nemi har fått stopp i tarmen, hon spenderade mellan kl 11.00 - 17.00 på djursjukhuset i Lkpg i onsdags . 
Nu mår hon bra igen .
Jag jobbar på som bara den, och kul är det !
Ser mina resultat och känner att jag utvecklas !
Det var kort och gott info om den tiden jag har missat att blogga .
Var vid graven igår, 14 år sedan lillbroder gick bort . ♥
7 År sedan morfar gick bort ♥
Idag är sista dagen på min ''provmånad'', får väll se efter dagens slut om jag får stanna kvar !
Håll tummarna nu !



Kommentarer
Postat av: g.mormor

Snälla lilla "gumman " jobba inte ihjäl dig bara

2012-02-24 @ 22:32:31

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0