Nyår .

Hejsan och god fortsättning på det nya året ! =)
Timmy åkte nyss till E4an för att salta och köra snö, Bastian har precis lagt sig en sväng .
Det pendlar mellan regn och hagel hela tiden, drygt !! Jag tycker att antingen så skall det snöa eller så skall det vara helt uppehåll, inte detta mellanting !

Jaha, igår då . Jag har INGA bilder alls ! Mår nästan lite dåligt över det om jag skall vara ärlig .
Men vi hade det väldigt trevligt !
Jag städade och gjorde diverse förberedelser . Sen så kom Mattias, Nadia, Moa och wilma .
Men Mattias åkte näst intill direkt med Timmy, han var tvungen att åka ett saltvarv , dom tog tillochmed sig kaffet till bilen, hehe .
Men sen när dom kom hem så satte jag och Nadia igång med maten .

Vid tolvslaget så var alla ute på trädgården, förutom lilla jag . hehe .
Jag stod vid fönstret i köket och tittade ut, jag såg nog mer än vad dom andra gjorde, =P .
Men Bastian vaknade inte, och Nemi brydde sig inget alls om alla smällare och raketer .- Solex tyckte inte om det, men han var ju inte livrädd iallafall , så det var ju bra .

Jag och timmy gick och la oss näst intill direkt efter 12slaget . skööönt !
Vi som är vana att gå och lägga oss vid 10, hehe .


Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0