Mys med skadad rygg



Är hemkommen ifrån svärmor och svärfar .
Timmy har åkr för att salta E4an, Basse sover, hundarna sover och jag har strykt klart gardinerna som skall upp när julen åker ner . Ne, jag har inte orkat tagit ner det än . . . . hehe .
Jaha, annars då ?
Jag hade några ärenden att göra på byn i förmiddags, men när jag vaknade i morse så kunde jag knappt ta mig upp ur sängen för att jag hade sträckt högersidan utav ryggen .
Så jag avbokade allt, kände att jag inte skulle slita mer på den igenom att gå ner och upp ifrån Kisa med en fullpackad vagn med bla min son Bastian på 12.5kg . Det räcker gott och väl att bära honom upp och ner för trappen för att sedan lägga och ta upp honom ur hans spjälsäng .
Tack vara mitt beslut så är det bättre nu, inte helt bra, men bättre .

Evelyn, Robert och deras lilla Ludvig kom förbi ist .
Helt underbart att få träffa det lilla livet !
Så idag har jag både fått mysa med Ludvig och med Nemo, ( Daniel och jonnas son ) .
Det bästa som finns i hela världen är att mysa med Bastian, men det är väldigt mysigt med dom där små med ! =)



Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0