Här igen

Jaha, då sitter man här igen då .
Helgen är slut och imorgon börjar ännu en ny vecka .
En vecka som aldrig har varit förut, men som antagligen kommer se ut som de som redan har passerat .
Possitiv ?, Njae inte direkt . Men det är så det är ibland .
Vad har vi att säga om helgen som har varit då ?
Joo men den har varit lugn . Även att det inte var '' min helg '' att ha Bastian, så har den ändå spenderats med honom .
 
 
Har börjat att läsa en ny bok, '' Sju jävligt långa dagar '' .
Även de få rader som mina ögon har fått se än så länge, så har den fångat mig mer än vad någon tidigare har gjort . Om ni nu tolkar det som om jag pratar om en annan människa eller om en annan bok, det är upp till er .
 


Ikväll så har jag tagit hand om mig själv, färgat håret, hårinpackning, ansiktsmask och fixat ögonbrynen, fixat fötter och händer, smörjt in hela kroppen och druckit Te .
Så som en söndag ska vara .
 
 

Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0