Hard work Work !

Sitter här på kontoret . Dricker kaffe och räknar .
Budget och närvaro . Mycket att lösa och mycket att se fram emot .
Jag tycker om min roll och jag tycker att jag spelar den väl .
Saker och ting utvecklas och man får en helt annan syn på saker och ting .
Skall försöka få igång min lilla grupp ordentligt nu, förra veckan, ja den var okej men denna komer bli bättre . Den måste bli bättre .
 
Sen efter jobbet så har jag inte så mycket inplanerat, hämta Basse på dagis och sen hem . Antagligen handla på vägen . Mys och gos i soffan med en film, ja det låter bra ! =)
 
Skall fortsätta med mitt nu, sen ut i friska luften en sväng innan de andra kommer .
Hard Work Work !  =)
 
 
Blondie är borta och nu kom Antonia tillbaka ! =)

Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0