Roligt kaos

Hemkommen från jobbet, maten är i magen, matlådorna gjorda .
Basse har badat och ligger nu i bädden .
Och jag sitter här, som vanligt . Avslutar dagens jobb och förbereder inför morgondagens .
Denna vad har varit stressig . Började i lugnt och behagligt tempo . Fixade lite i rummen innan säljarna kom . Fixade med disken i köket och laddade upp en kanna kaffe .
Hade morgonmöte med säljarna och sen delades alla upp, allt i sin vanliga ordning .
Jag hann knappt logga in i systemet innan det började, min lugna morgon blev en kaos förmiddag .
Men det klarnade upp efter ca tre timmar med långa samtal, mail och pratande med säljarna .
Jag sprang överallt och ingenstans med telefonen konstant i örat .  
Men jag kan ju vara ärlig och säga att det är detta som gör mitt jobb så oerhört roligt !
Säljarna var på bra humör hela dagen och självklart så delades många skratt !
 
 
Snart skall jag ha telefonmöte, sen får denna arbetsdag vara slut för min del .
Då blir det att färga håret igen, duscha och titta på film,  ( om jag inte somnar innan jag ens har hunnit lägga ner huvudet )
 
Ha en kanin kväll !
  

Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0