Uppdatering

För att uppdatera er om min lilla panik som jag hade i morse då . . .
Joo det var nämnligen så att lilla Simon skulle koka ägg när han kom hem i natt full .
Självklart så glömde han dom och somnade . Stängde av plattan vid 7-tiden i morse . Suck*
Men en sak säger han att han lärde sig utav detta,
'' dom smäller när vattnet har kokat bort ''
Suck* ännu en gång . . .
 
Har varit ute och gått med Mimmi, Troy och Basse med .
Ätit glass och tittat på Bea och Rickards nya hem . Kommer nog bli supermysigt tror jag ! =)
 
Jaha, nu ligger Basse och sover, jag skall ta mig något att äta och vila upp mig inför morgondagen .
Det blev inget aj aj idag, får hoppas på imorgon ist . Spännande ! =)

Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0