Denna lördag

Sitter åter igen i soffan .
Har suttit på balkongen någon timme och pratat med telefonen med människor som betyder <3
Men tänkte att jag går in en sväng och uppdaterar er andra =P .
Denna dag har varit mycket bra tycker jag !
Druckit kaffe och tittat på när Basse och Timmy har lekt lite .
Sen så har jag och Bastian sovit middag tillsammans, heeelt underbart !
Det är andra gången på ca 14 månader ! Förra gången var då han var jätte sjuk .
 

Det var nästan så att man fick tårar i ögonen . hihi .
Sen så tog vi oss en Pw, Basse fick hälsa på vattnet vid '' udden '' och käka glass .
Sen kom vi hem, då blev det badkaret, mys och sen bädden för hans del .
 
 
Bastian är det bästa som någonsinn har hänt mig, ångrar inte en sekund . Han har gjort mig till den jag är idag .

Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0