Helg och midsommar ?

Hej ! =)
Fick vara hemma med Bastian både torsdag och fredag pga feber på förmiddagen .
Men när han vill sova lite längre på förmiddagen så blev det bra sen till mitt på dagen .
Nu är han helt återställd och mår bra igen, så det blir dagis och jobb för våran del imorgon . =)
Han har blivit så stor ! Minns när han bara var några dagar gammal, gjorde knappt ett ljud ifrån sig .
Nu går han, klättrar upp i soffan och kastar boll .
Tänk vad tiden går fort !

Vi har myst och lekt hela helgen, träffat någa vänner men den största tiden har vi bara tillbringat tillsammans,
jag och min älskade son . ♥

I veckan som kommer nu så kommer Timmy hem igen och skall då ha Basse .
Jag har inte riktigt planerat vad jag skall göra över midsommar, men det dyker nog säkert upp något =) .
Min älskade vän Jessica kommer hem till Sverige på besök .
Så en och annan timme kommer med säkerhet spenderas med henne ! ♥
Fast jag hade ju gärna velat åka och mysa med syster över midsommar .
Men det går fler tåg .

Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0