Sömngångare

Godkväll !

Sitter i soffan och har fått i mig kvällsmaten och Basse har gått och lagt sig .
Och så självklart är 2 and a half men på tvn .
På jobbet gick det bra idag med, och efter jobbet åkte jag på ett litet äventyr innan jag hämtade upp Basse .
Han har både badat och lekt . ♥

Ni som känner mig väl vet om att jag kan prata väldigt mycket i sömnen, och även gå omkring .
Men i natt så gjorde jag något annat, haha .
Kanske borde sätta upp en kamera eller något ;)
Så i natt har jag tydligen både gått upp och hämtat papper och penna sen skrivit detta :




Ja, jag är allt bra rolig ibland =P

Eftersom jag gjorde ganska många matlådor igår till jobbet så slipper jag ju det idag .
Så ikväll tänkte jag faktiskt sitta här vad datorn och jobba lite .


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är ju en kom ihåg lista! Eller...jag har aldrig förstått vad det är du är uppe och gör.

2012-06-11 @ 21:55:23

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0