Hundskötsel / hjälp / avlastning

Jag finns nu till hjälp för er och eran hund/hundar . 

Jag kan hjälpa er med:

* Rastning
* Aktivering
* Kloklippning
* Rasklippning
* Tvätt/dusch

Jag har tidigare vana från flera olika raser så som: Portugisisk vattenhund,
grand danois, kinesiska nakenhundar, griffon, schäfer, rottweiler, siberian
husky m.m .
Jag läser även på mycket innan mötet med eran hund just för att kunna tillgodose dess behov . 

Priser varierar beroende på sittuation så som tex svårklippna hundar,
lättklippna hundar, väldigt toviga hundar, korthåriga eller på annat sätt
svåra att ha och göra med eller tvärt om .

PRISER:

* Kloklippning = 100:-
* Kloklippning - svår/aggressiv/hugger = 150:-
* Rengöring utav öron - lätt = 100:-
* Rengöring utav öron - svår = 120:-
  * Bada, föna, borsta - långhårig = 400:-/500:-

  * Bada, föna, borsta - korthårig = 300:-/400:-
  
  * Bada, föna, borsta - liten hund = 200:-/250:-

  * Rasklippning - långhårig = 300:-/400:-
  * Rasklippning - kort = 200:-/300:-
* Rasta 1 Timme - vanlig = 100:-/150:-
* Rasta 1 Timme - skog = 150:-/200:-
Starterbjudande !!! Fullständig behandling 
- Rastning 1 timme vanlig, rengöring utav öron, kloklippning, badning, föning och borstning
600:- 

Jag är van med det mesta och kan hantera många olika sorters hundar. stora som små .

Jag kan även hjälpa till med att klippa klor på katter . = 100:-

Jag har även katt och hundtillbehör så som leksaker, hansband, selar, borstar
osv för försäljning .

För mer information, ring, maila eller skicka ett SmS till mig .

[email protected]
0709357969

Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0