Info - Behandlingar

 
Hej på er !
Sitter här i soffan med kaffe och en hög med papper .
Mycket att fixa och förereda .
Har fått in bokningar i Linköping om några veckor, kul att man har kunder utanför Kinda också !
 
Är ni intresserade utav att handla tillbehör till eran hund eller katt så är det bara att dyka upp hemma hos mig mellan kl. 08,30 - 16.30 . Storgatan 20. 590 38 KISA
Om ni vill komma förbi på helgerna, så går det jätte bra ! Ring och förvarna innan, så jag är hemma .
Om jag inte skulle vara hemma så är det bara att slå en signal på min mobil, håller mig i närheten ! ;)
 
Jag tar även emot bokningar på behandlingar och liknande på helger .
 
Om det är så att jag har en pågående behandling när ni kommer, så ser ni det genom att jag har satt upp en lapp på dörren . Vänligen ring upp mig då ist eller återkom om en stund igen .
 
Ranklevens Hundvård
0709-35 79 69
 
 

Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0