Vett och etikett - kurs

Hej !
Nu är det dax att anmäla dig och din hund för en vett och etikett kurs 1 som skall hållas nu under hösten.
Den kommer att innehålla bland annat :

Grunder:
Sitt, ligg, gå i koppel, namnträning, nej

Fas 1:
Stanna på order, stanna på plats, möte med andra hundar .

Vi avslutar med ett litet prov i skogen där hunden springer löst och visar att den har lärt sig grunderna och fas 1.

Det tillkommer fler övningar =)


Beroende på hur det går för din hund och vad den kan sedan tidigare så lägger vi till eller tar bort vissa moment. Alla lär sig i olika takt och vi rättar oss efter var och en.

Kursen är på 6 gånger och kostar 500:/hund-
 
 
Anmäl dig och dina/din hund redan idag! Det kommer bli både roligt och krävande. Men det kommer att löna sig !

Anmälan sker till Antonia Rankleven på 0709-35 79 69
[email protected]


Kommentarer
Postat av: Sara

Är du utbildad instruktör ??!

2012-09-11 @ 14:17:36
Postat av: Svar till Sara

Nej inte än. Varav därför priserna ligger under medel. Jag har erfarenheter utav raser från nakenhundar - Grand danois . Har varit med på ett flertal kurser själv. Har familjemedlemmar som är domare, ringsekriterare, utbildat vakthundar och så har jag varit hunduppfödare till flera olika raser. Om intresset finns att vidareutbilda sina hundar efter min grundkurs så kommer även jag göra det.

2012-09-11 @ 16:03:16
URL: http://ranklevenantonia.blogg.se
Postat av: Sara

Okej! Men det är alltså ok enligt "regler" för en amatör att ha kurser och ta betalt utan f-skatt och utbildning.. Eller du kanske har f-skattsedel??!

Svar: Jag innehar F-skatt
ranklevenantonia.blogg.se

2012-09-11 @ 19:36:17
Postat av: Anonym

För det första så har du inte med det att göra och detta är en hobbyverksamhet utan tanke för vinst. Och inget är uppstartat än

2012-09-11 @ 22:04:25
Postat av: Sara

Hur kan man då betalt? Vad är det i såna fall man betalar för?? Mina frågor har ingenting med nedklankning att göra.. Jag är mest bara nyfiken och undrande!

2012-09-18 @ 11:57:10

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0