Pissskithelvetesfaandag

Vaknade upp i Norrköping, trött . . . Inget kaffe . . .
Åkte sen för min första visning denna vecka i Linköping .
Där 45 min förtidigt, vänta, vänta , vänta . . . . .
Nej, inte insläppt .
Okej, åker till mamma och Johan på en kopp kaffe . Ringer och kollar så att det är grönt att jag kommer dit och ber dom att sätta igång kaffe .
På vägen ut, ja då möter jag '' mongolidernas riksförbund '' , - ute på en cykel och PW dag .
Förstår ni hur roligt rent ut sagt det såg ut ?
Trodde fan att jag skulle skratta av vägen . Dom var ju ca 20-30 st med !
Väl framme, ja då är kaffet kallt så jag får värma det i micron .
- JAG HATAR ATT VÄRMA REDAN KLART/KALLT KAFFE !
men men, hinka i sig det och sen lämna av mamma och Johan på The Champ för att kolla på hockeyn, själv så far jag iväg till nästa visning, i Mjölby .
Eftersom min mobil är stulen så måste jag åka mycket tidigare för att hitta, ingen karta, gps eller liknande .
Men jag hittade snabbare än vad jag trodde så fick sitta en timme i bilen, - IGEN !
En cigg kvar  . . . .
En kvart innan, JA nu går jag in .
Nej, magsjuka barn . . . . . .
Jaha, över tre timmar kvar till nästa . . . .
Controller ringer för att kolla om jag kan komma tidigare till nästa . . . .
Väntar i ca timme till . . . .
Nej, magsjukt barn .

Till Linköping igen för att hämta upp mamma, Johan och mormor .
LHC förlorar . . . .
Tror att man ska till Norrköping, men nej .
Så nu sitter jag här i min lägenhet, lagom glad kan man väll säga .
Lägger mig i bädden nu, tittar på tv och dör en sväng .
Imorgon är det en ny dag, och den skall startas på kontoret, - yippie ! . . . .
. . . . .  Eller . . . . . ?
 
 

Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0