Allmänt ;)

GodKväll på er alla !
Halvligger här i sängen och tittar på 2 and a half men .
Har fått hem min prins, Bastian idag .
Han har varit hemma hos Timmy hela veckan och oj vad jag har saknat det lilla livet !
Han är verkligen mitt allt ! Fast, det vore ju lustigt annars ;) .

Jaha, vad tyckte ni om melodifestivalen då ?
Från min sida kan jag nog säga att rätt låt vann !
Har poppat låten hela förmiddagen och hoppat omkring så att man skulle kunna tro att jag vilken sekund som hellst skulle ramla genom golvet och ner till grannarna .

Har en hel vecka tillsammans med Bastian nu, vilket innebär en jobbfri vecka, så vi kan busa och mysa till fullo !

Den 28 Maj skall jag åka till Mallorca ! Längtar sååå !
Känns nästan som om jag skulle vilja packa redan nu . ;)

Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0