Kniv i ryggen

Vaknade utav att Bastian hade kladdat chockladudding i hela min säng, sen yoghurten över hela tvn .
När mitt kaffe väl var klar och jag skulle pusta ut framför datorn, ja då får man veta att en utav sina kallade '' vänner '' har bedragit en, - fullständigt . Ljugit, undanhållit sanningen, - satt en kniv i ryggen på mig .
Tack, du har sparkat på en som redan ligger ner .
Spottat mig i ansiktet . Grattis, är du stolt över dig själv ?
Utnyttjat någon annan i en svår tid, trodde du inte att jag skulle få veta ?!

Men vet du vad det roliga är i det hela ?
Jag är en stor flicka, vissa hade faktiskt kallat mig för kvinna .
Har erfarenhet utav detta, trodde du att du var speciell ?
Skrattar dig rakt upp i ansiktet och visar att det verkliga förloraren är DU !
 
Snart ska jag och Bastian åka och hämta upp papa för att sen åka på påskmiddag hos farmor med resten utav familjen . Sen kommer Timmy för att hämta Bastian, kommer sakna min lilla skrutt nu i veckan som kommer . Men jag kommer ha fullt upp, med både det ena och det andra . Största resan är till kontoret .

Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0