Jag vet

Jag vet att du ser bra ut
Men tittar nära ser att inget annat har du
Stoltserar med fina vänner
Men kan du svara på hur de verkligen känner?
Vet du vad de säger om dig?
Vet du vad de säger om dig till mig?

Så  sorgligt, jag får beklaga.
Och med ett låtsas leende med dig så svårt att  laga!

För jag vet nåt som inte som inte du vet
Träna att du hör  det
Du ser ner på nån som jag
Jag vet nåt som inte du vet
Tror du  sitter säkert
Du försvinner jag finns kvar

Din status är svår att  undgå
Du är störst, vad tror du själv att det beror på?
Spenderar mer än  du klarar
Får tacka pappa för att han så snällt betalar
Vet du vad de  säger om dig?
Vet du vad de säger om dig till mig?

Så modigt, får  gratulera
I dina skor skulle jag lätt kapitulera

För jag vet nåt som  inte du vet
Träna att du hör det
Du ser ner på nån som jag
Jag vet  nåt som inte du vet
Tror du sitter säkert
Du försvinner jag finns  kvar

Jag ser hur dina händer skakar där du står
Ögonen flackar som  om du äntligen förstår
Att du är ingen mer än en sån som tittar ner
På dem som skulle ta emot dig, faller nu e det farväl

För jag vet nåt som  inte du vet
Träna att du hör det
Du ser ner på nån som jag
Jag vet  nåt som inte du vet
Tror du sitter säkert
Du försvinner jag finns  kvar

 

Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0