Hemma idag med .

Hejsan, är hemma ifrån skolan idag med . Inte alls bra ! Men får ta tag i allt i morgon och nästa vecka, det är ju inte värre än så . hehe
Fick precis veta utav en i klassen att det är lite kaos i ämnet arbetsmiljö och säkerhet om man säger så .
Haha, så det får jag nog försöka att ta tag i nästa vecka . hihi . . Kul med kaos i skolan ! =)
Idag skall Sanna komma och ta en kaffe med mig när hon kommer hem från skolan,
TREVLANS ! Hoppas att man mår bättre då, så jag kan vara lite social =)
Har även pratat med Gustav på MsN, jätte kul ! Det var länge sen vi hördes av !
aja, nu blir det mer kaffe och försöka att plugga på tekenkommunikations provet som äger rum i morgon .
Det sista jag har i den kursen ! =) JIIPPIIEEEEH !

P&K

Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0