24 år idag ! ♥






























Idag fyller min älskade sambo Timmy 24 år ! ♥
Han är nu och jobbar och jag skall städa här hemma för ikväll blir det kalas med hans släckt och lite vänner .
Skall även åka och handla, hopas att Jessica kommer hit och hjälper mig med det .
Timmy tycker inte om att fylla år, han tycker bara att det är en massa bestyr med att städa, köpa mat/fika till gäster och så . Sen så fyller han ju 24, det var roligare när man var liten och fyllde år .
Visst, det förstår jag, men jag skall ändå göra allt för att han skall få en super trevlig kväll tillsammans med oss .
Bastian skall bada och göra sig fin med sin nya rutiga skorta ♥






Kommentarer
Postat av: Isa

Hipp hipp hurra... Stort grattis till han :)

2011-04-07 @ 07:06:01
URL: http://isamalm.blogg.se/

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0