22/8 -09

hallooooj !

Igår blev det fest hemma hos mamma för mig .
Det kom mycket folk och det blev väldigt varmt till och från i våra små rum med alla värmeljus .
har ju en sådan dålig kamera på min mobil utav blixt, så har bara några bilder från gårdagen .
Men det var trevligt var det !!! =)

Idag skall jag hjälpa mamma med att städa huset och göra tre tårtor inför i morgon när en liten del utav släckten kommer för att fira mig ännu en gång .
Det är ju faktiskt i morgon som jag fyller år !!!!!


Kommentarer
Postat av: mormor

Är du så "TRÖTT" idag ?

2009-08-22 @ 17:26:30
Postat av: peggy

Du ser ju lagom pigg ut,hehe

2009-08-22 @ 18:13:58
Postat av: antonia

hahahaha . . . ja i morse var det inte såå roligt att kliva upp ur sängen . . men nu är det prima skinka igen =)

2009-08-22 @ 20:04:47

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0