GOD JUL


sitter nu äntligen hemma i vardagsrummet ien med min lilla familj .
Denna gång med min EGNA lilla dator ! En mini PC, hätte söt är den .
Har varit lite skeptisk för så små datorer innan, men nu börjar jag att vänja mig och tror även så att Timmy är ganska glad över att få ha sin dator ifred igen ! hahah

Denna jul har varit lugn, men samtidigt fartfylld med mycket folk .
Hela Timmy's släckt och sen på kvällen åkte jag, Timmy och Solex hem till mama i lkpg .

Imorgon får vi se vad som händer, än så länge vet att att jag skall ta några glas och klippa Per .

P&K

Kommentarer
Postat av: rebecca

men gud vad sött på kissen tiihii ;0)

2009-12-25 @ 15:12:03

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0