Hemma igen

Har nu kommit hem igen, från Lojsan .
Julia och Nora har lekt och haft jätte roligt hela tiden !
Jag tycker att det är jätte kul att dom går ihop så bra som dom gör !
Jag och Lojsan drack kaffe och till sist ett glas rödvin . Gött !
Det var några månader sedan man tog något litet att dricka om man säger så .
Mycket trevligt har vi haft !
Nu skall vi här hemma äta pizza och sen så får vi se vad som händer .
Om vi går upp till Lojsan igen eller om vi bara är hemma och myser ikväll igen .
Timmy kanske skall åka iväg med lite vänner, ta ett par stara och umgås med folk .
Tycker faktiskt att han är värd det, han har jobbat så hårt i några månader och varit alkoholfri med mig .
Men vi får se, kanske blir hemma mys för hans del med .

P&K

Kommentarer
Postat av: mormor och farmor

Det låter "jättemysigt "

2009-12-05 @ 18:40:12
Postat av: maja

starkglögg igen? ring mig nån dag om du har lust.. :)

2009-12-05 @ 20:57:21

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0