Kan inte sova .

Borde sova, men jag har försökt .
Timmy sover så fint där uppe sängen .
Har legat och tittat på honom i någon timma nu . ♥
Men själv finner jag ingen ro för att sluta ögonen mer än i fem minuter för att sova . jätte jobbigt !
Det känns som om jag inte kan lugna ner mig ordentligt .
Det springer i benen samtidigt som jag gäspar konstant .
Feeeel kombination !
Vad skall man göra för att bli trött ?
Utan att väcka de andra i huset ?!
( då menat Timmy, hunden och katten )

imorgon skall jag på stan och handla med farmor .
Måste vara utvilad !
Måste kunna vakna utav väckarklockan när jag väl har kunnat somna .
Det har varit så här i några nätter nu .
Jobbigt jobbigt


Kommentarer
Postat av: Isa

tack desamma hjärtat!

hälsa alla från mig (:

ha en underbar jul och hoppas du får alla klappar du önskat dig (:



ja, bara å kommanär du vill. har ju eget nu så det finns alltid sovplats (: <3

2009-12-21 @ 23:14:04
URL: http://whateveryouprefer.blogg.se/
Postat av: Viccan

Desamma i natt!!!! Kommer vara dö trött idag :(



Pengarna sitter inne nu älskliM

2009-12-22 @ 07:49:22

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0