rastlös

Fan är det med dej va glor du på?
Oss två? Nej, Orups Hår.
Kommer alltid fram nån som känner mej,
Aldrig sett han för, nej, nej, nej, Neej.
Samma snubbe som förut,
Fast folk kollar lite mera nu,
Var vill du ha din autograf?
Posa för kamran, Kortet blir bra.
Yeah yeah yeah yeah, cool vill du va.
Yeah yeah yeah yeah, modig ida.
Kommer fram hit för du känner nån,
Som kanske sett mej live en gång,
Ingen psykolog, Ja vill inte veta,
Hur du mår eller var du står,
Så snälla gå snabbt härifrån,
Snälla Gå!



Välkommen in i till min skruvad värld,
jag håller i en femma vem lurar jag här?
Shit, mitt liv bara glider iväg,
jag lever i en bubbla och sprider misär

Jag säger fy fan är det coolt att röka?
ska sluta jag lovar, ialla fall försöka
Ett upphåll bara jag lugn nu jag bränner av
målet var en månad, en vecka sen en dag

Jag tar mej i kragen, samma rutiner
tre liter vatten och svamlar om skiten
Bomullskäft!
Vi håller rollen när jag plankat
sitter i min soffa med konsperationstankar



Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0