Söndags kväll

Hej Hej !

Sitter hemma hos Timmy, Micke och Timmy är och fixar något med Rallybilen tror jag .
Lyssnade inte så mycket på vad dom skulle göra . hehe...

Tommy kom nyss förbi och sa hej. Pratade lite .

Idag så var vi ute på isen lite och sedan så var jag hemma och pratade lite med mamma.
Och nu hemma igen, eller ja, hos Timmy .

Ikväll blir det mys i soffan framför Beck . Och sedan direkt till sängen för att få sömn i ögonen .
Imorgon början skolan igen . - Blää !
Men ändå skönt att få trätta vännerna igen . Så det blir att gå upp vid halv 6 i morgon tänkte jag för att hinna med bussen .
Skulle ju inte vara så bra att missa den och komma försent första dagen efter lovet ! hehe.

Hörs!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag hjälper dig att komma upp. puss

2009-02-22 @ 19:31:37

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0