6/7 -09

Hallu !

Sitter hemma i soffan hos Timmy, han ligger och halvsover bakom mig .
Sööt nööten =)

Solex blir 8 månader idag ! Grattis killen ! =)

Jaha, timmy åker till vimmerby idag, bläää så tråkigt .
Onsdag skall han köpa på semesterracet, lycka till hjärtat !!

Igår efter jobbet så satt jag och jessica och pimplade lite på min balkong/altan .
Det var många blandade känslor, men det gick väldigt bra tycker jag .
vi hade värligt roligt iallafall . . .hahaha . .
Idag jobbar hon, undrar hur hon mår . . hahaha !!!!!!!!!!

Aja, nu skall jag mysa med mig pojk,
njaa... kaffe först  . . .

Kommentarer
Postat av: m

det är klart att DU måste ha KAFFE eller hur ?

2009-07-06 @ 16:07:57

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0