16/6 -09

GodMorgon ! Eller skall jag kanske säga GodDag !?

Ligger i fortfarande i sängen, men ensam, Timmy har åkt för att jobba och så tog han lille solex med sig !
Tycker faktiskt att han skulle fått vara hemma ! aja, jag får juträffa dom senare  .

Igås så skulle jag ju till kevin, men han är sjuk så jag fick någon annan som skulle fixa huvvet på mig, huuumm..
jag säger bara att jag skall köpa mig en ny hårfärg innan jag åker till ludvika, och hällst innan midsommar.
Så det blir nog typ, idag !

Igår så åt jag gott och pratade med JOI Rille Lella och mamma .
Sen så lekte vi massor med hundarna och sen så kom dennis och jocke och körde hem mig till kisa .

aja, nu skall jag nog ta och masa mig upp ur sängen .

hejhej !!!


Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0