17/6 -09

Hej hopp !

Sitter hemma i kisa, har nyss ätit och tar det bara allmänt lugnt .
Nu är det iallafall planerat att jag och jessica skall åka till Ludvika den 25 ! =)
Jiippiieee !!

Kl 09.00 var jag i pinnarp för att ha en gemongång om köket och lite mer .
Var där i en timma, sen så åkte jag hem, somnade i soffan när jag läste lite .
Sen när jag vaknade så gick jag ut med tequila, mötte Maja och lilla figge .
Vi gick ut till udden där Tequila badade lite .
Sen blev det att säga hej då och gå hem för att bada och borsta Tequila .

Igår så gick jag och Lovisa hem till Sanna och Simon, Sanna hjälpte mig att färga håret .
Hhahahah ! Antonia Rankleven är blond !!!! snacka jätte blond !! hihi . . .


Kommentarer
Postat av: M

det blev väldigt ljust

2009-06-17 @ 22:11:44

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0