3/6 -09

Hejsan !

Kom nyss hem till lägenheten, Drog med mig Lovisa med . kuuul =)
Jaha, dagen då, den har väll varit ganska bra . Klarade av matte provet idag med .
Ja, man är ju bäst helt enkelt !
Klar med nästan alla kurser nu, så vet inte riktigt vad man skall göra nästa vecka i skolan .
men men, det visar sig väll . . .
Har nationellt prov i matte i morgon .
Som ni kanske har sett så har jag haft ganska mycket prov och grejjer
i matte, men som sagt, man är ju bäääääst ! hihi

Skall dricka kaffe med Lovisa nu, plugga lite och sen åka till Kisa vid 6 tiden .

PussOchKram

Kommentarer
Postat av: Jessica

kul för dig att du nästan är färdig jag har jätte mkt kvar och jag orkar inte!

2009-06-04 @ 10:22:09

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0