4/6 -09

Hej hopp, gummi _____ !
hehe

denna dag då, jaha . . eehh .
Vaknade ju upp hemma hos Timmy, as trött som vanligt.
vi hade legat i sängen och kollat på Alvin och gänget halva natten .  hahah, snacka om iskall film !
Aja, as trött på bussen somnade jag lite till och från hela tiden .

I själlva skolan idag så har det rullat på . ganska tråkigt har det ju varit med tanke på att alla lektioner känns så oerhört onödiga nu så här på slutet . men men ..
tycker synd om dig Jessica som har en massa kvar !
Gjorde nationellt prov i matte idag, hoppas att det går vägen så jag slipper skiten sen,
så det bara är att börja med matte b i tvåan .

Nu skall jag äta lite och sen ringa hjärtat mitt <3 ses och hörs !

Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0