Och du ber mig att förlåta ?!

Det ända jag vill är att du ska förstå
Att allt du har gjort har fått min omgivning så grå .
Tillsammans med dig kunde jag leva och skratta,
Men det du nu har gjort har fått mig att inse fakta .
Det fanns en värld där vi kunde leva tillsammans,
Förstår inte att du kunde ta något som var någon annans .
Våran vänskap var starkare än någonsinn,
Utav dessa dagar så mins jag nu knappt någonting .
Du gjorde så att jag inte fick komma hem den kvällen,
Varför skall någon bli tvungen att ta den smällen ?
Jag vill kunna älska som bara kära kan,
Men du kom in i mitt liv och med han du fort försvann .
Nu sitter du hemma och gråter,
och hoppas på att jag någon dag dig förlåter

Kommentarer
Postat av: mormor

SÅ ledsen du låter

2009-06-05 @ 17:19:52

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0