13/5 -09

Hejsan !

Ligger hemma i Soffan och har nyss ätit pizza . - Gott som faen !
Jag Och lovisa kom upp till skolan idag, och jag kan säga att det var en välsdans sur att hon sov hos mig!
Annars hade jag nog inte kommit upp, var på himlans trött !
Men jag var bara i skolan tills sista lektionen,
Har så oerhört ont i magen så jag håller på att döö !
Ringde sjukhuset, igen, och dom sa att jag skulle vara hemma i en eller två dagar
( mer efter behov ) och ta det lugt, och om det inte blir bättre så skulle jag ringa till dom igen .
Kan int ens sitta eller gå . Nästan skriker när jag gör det .
Så denna dag och några dagar framöver blir liggande eller stående för min del .

Jaha, vad kan man göra när man ligger här som ett litet mångo då?
Någon idé ? Har pratat i telefom, SmSat, varit inne på alla sidor på internet, bloggat, tittat på tv m.m .
Eller är det något jätte bra på tv nu snart ?!

PussOchKram

Kommentarer
Postat av: mormor

stackars lilla gumman krya på dig

2009-05-13 @ 22:38:05

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0