15/5 -09

Hejsan !

Ligger i sängen hemma i kisa, det har jag gjort sen jag vaknade vid 7 imorse .
Kan inte riktigt gå någon annan stans .

Tommy kom och hämtade mig igår från linköping,
klarade inte av att vara ensam längre .
Förstår inte varför jag inte kan vara ensam i längre stunder,
blir inte alls mig själv när jag är det . . . men men .

JOi ovh Rille har åkt till linde, dom gjorde det igår
med det första flyttlasset . Lite små sorgligt om man frågar mig .

väntar på att Timmy skall vakna och höra av sig .
hörs av senare .

PussOchKram

Kommentarer
Postat av: Maja

Har ju antagligen missat ganska mycket men, Ska dom flytta till linde igen? :O

2009-05-15 @ 11:41:00
URL: http://majagrodnos.blogg.se/

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0