23/5 -09

GodMorgon !

Sitter hemma hos timmy med jessica och dricker kaffe .
Pojkarna är ju iväg på folkrace, och timmy tävlar idag juh =)



DET ÄR 6 MÅNADER IDAG HJÄRTAT <3

Vill ni veta hur jag vaknade i morse ?
Först och främst så vaknade jag ju utav att Timmy och solex gick upp,
men jag somnade om nästan på dirr .
Sen, hahaha . . . Ja sen så vaknade jag utav att jessica kröp upp brevid mig i sägen
och ville att jag skulle vara vaken med henne,
alla andra hade åkt då .
Så där låg vi och tittade på mumintrollen .
Som en jättr trött mamma med sitt överaktiva barn låg vi där .
Jag halvt död och Jessica klarvaken .
hahaha . . . .

Ne, nu skall jag dricka upp mitt kaffe, sen hem för att fixa till mig inför att åka till jobbet .

Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0