27/5 -09

Godmorgon Godmorgon !

Sitter hemma hos Timmy i soffan och väntar på att mitt kaffe skall bli klart .
Det var så jääääävla varmt i natt, ursäkta språket,
men ni måste förstår hur varmt det var asså !!!
Timmy gick tillslut ner och sov på soffan vid typ 2-3 .
Det är kallare på nedervåningen .
Men jag låg kvar där uppe, tål ju mer värme än vad han gör . stackaren .
Med lindad arm och allt . hahahaha !

idag skall jag plugga och leka med min syster .
Vi har lite ärenden som skall göras och så är ju hon i kisa nu,
och då skall vi titta oss omkring lite .
Hon flyttar ju snart igen och kommer inte komma ner då på ett väldans tag !

Nu är kaffet klart !
HEJ HEJ !

Kommentarer
Postat av: mormor

Ska ni leka i KISA som förr i tiden ???

2009-05-27 @ 16:04:03

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0