8/5 -09

Hejsan !

Jaha, det finns inte så jätte mycket att skriva om denna dag .
Hade sovmorgon till halv 10, det var sköönt !
Sen så var jag och srev in mig på Bergas vårdcentral.
Sen åkte jag och Jessica till Kisa och nu sitter jag hemma .
Mamma kom alldeles nyss hem .
Nu skall vi äta, vet inte riktigt vad Tommy har kastat ihop, men det blir nog gott . =D

ja just ja, träffade Maja en stund idag med .
Hon kom hem hit och hämtade sin blus, vi ( jag ) drack kaffe och så snackade vi lite,
om allt och inget . Det var mycket trevligt det med ! =D

Undrar vad som händer ikväll, det skulle vara kul om det händer något .
Men har en känsla av att det kommer bli lugnt med film och mys med Timmy .
Men det är ju heeeelt okej det med !

Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0