Bra dag !

jajjemän, denna dag har varit bra .
Vaknade ju upp hemma hos timmy, själv i sängen dock, men det var faktiskt ganska skönt ! hehe
Sen så när jag hade drucit upp mitt kaffe så mötte jag JOi så gick vi ner på Kisa by .
Där tog vi en fika och gick omkring och tittade på allt och alla .
Efter det så gick vi hem till mig, åt annanas och vattenmelon
på verandan och lyssnade på musik .
Det är så tråkigt att hon skall flytta, redan nästa helg, men bara hon är lycklig så är jag det med .

Sen så åkte jag hem till Timmy igen, vi har tittat på film, busat och skrattat .
kuul !
Har även klippt och färgat hans hår, det blev nog ganska bra, tror jag .
hahahah . . .

Nu blir det sängen . hej hej !!


Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0