Dagens .

Så där ja, nu har jag lugnat ner mig igen .

okej, vaknade upp hemma hos Timmy i morse, till ett väder som knappt går att förklara.
Men ni vet när himmelen öppnar sig så mycket så att man knappt kan se tre meter framför sig ?
Ja, det är inte kul att gå till Bussen då, och iallafall inte när klockan är kvart över 6 .

I skolan idag så har jag gjort två prov, Fritids kunskap och Matte .
Gick nog bra på båda, hoppas jag . hehe .

Nu ligger jag i soffan hemma i längenheten, tittar på Cops och har nytt ätit .
Är jätte trött efter dagen, och har massor att göra i skolan i morgon,
så jag kommer nog somna om bara några timmar . skönt det !

Skall även gå och Titta när Contra ( kusinen ) ''sjunger'' på hamnfesten i morgon med .
Måste vara utvilad !

Det blir även raj raj i kisa på kvällen med, kan inte säga vad det är som händer än,
men berättar i morgon eller på lördag .

Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0