Tack och hej, leverpastej

Jag vill säga tack till alla er som bryr er om mig .
Har insett att det finns folk som gör det, betydligt många fler än vad jag trodde .
Men jag känner mig samtidigt som den mäst övergivna människan på denna jord .

Jag går på fester, sjunger och pratar med massa folk . . .
Men vad gör jag när ingen ser, när jag '' går på toa '' ?
- joo, jag pratar med Timmy .

Ne, nu får det fan ta slut . . .
Ingen ska få smutskasta mig igen . .
Detta måste få ett slut .
Ska gå och hämta mina saker idag .

Nu är jag på väg igen letar efter sanningen
Letar efter ro i min själ
Jag får alltid samma svar så många lögner som finns kvar
Så mycket oro i min själ
Ett liv ett sökande liv. En tid en tvekande tid
Det här ska bli den bästa da'n i mitt liv
Den första och den största da'n i mitt liv
Jag ska hålla kvar den känsla jag har att jag älskar
Vågorna som når min strand ger lugn och lycka i mitt land
Så mycket trygghet i min famn
En enda solens dag en enda månens natt
Så mycket kärlek i min famn
Ett liv ett levande liv. En tid en sanningens tid
Det här ska bli den bästa da'n i mitt liv
Den första och den största da'n i mitt liv
Jag ska hålla kvar den känsla jag har att jag älskar
Ett liv ett levande liv. En tid en sanningens tid
Det här ska bli den bästa da'n i mitt liv
Den första och den största da'n i mitt liv
Jag ska hålla kvar den känsla jag har att jag älskar
Det här ska bli den bästa da'n i mitt liv
Den första och den största da'n i mitt liv...


Kommentarer
Postat av: MORMOR

Jag tror på DIG !

2009-05-17 @ 13:07:32

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0