AAHHH !

Nej, nu klarar jag mig inte längre utan er, underbara läsare !
Jag har ju haft en paus i bloggen, ja jag vet att jag skulle berätta varför när jag kom tillbaka .
Men vet inte om jag är riktigt redo att berätta hela sanningen än .
Men jag LOVAR, det kommer !
Känner att jag bara måste få skriva NÅGOT !
det har kliat i fingrarna as länge nu,
och nej, jag kunde inte hålla mig längre .

Har nyss kommit hem från plugget, sköönt asså !
Nu skall jag ner och ta en fika med Sanna, häärligt =)
Sen blir det en tripp bort till svärmor och hämta Solex ♥

bla bla på er !


Kommentarer
Postat av: Thessan

Kul att du är tillbaka! Har saknat dig:) Kram

2009-11-12 @ 16:37:43
Postat av: mormor

Kul att du är tillbaka !!

2009-11-12 @ 17:10:11

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0