en vecka i taget

-ja, tar en hel vecka nu:
Hela denna helg har varit ganska lugn .
Fredagen blev att åka till Linköping och handla lite med Lojsan sen i lördags bakade jag, Lovisa och Jessica lussebullar .
Jag var inte i skolan på hela veckan, sjuker har man kunnat kalla mig om man säger så . hehe
Men idag var jag i skolan iallafall, men i morgon och på onsdag så har jag studiedag .
- HHÄÄRLIIGT ! =)

Nej jag har inte så mycket att skriva om,
nej just ja . . .

Det är ett år mellan mig och Timmy idag <3
Detta kallar jag lycka ! Älskar min familj !

Kommentarer
Postat av: Viccan

Grattis till årsdagen.. <3 23/11



Tänker på er puss...

Natti gumman min, ring mig imorn!!!

2009-11-28 @ 23:15:17

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0