6/10 -09


GodMorgon på er alla !

Sitter hemma i mammsens lägenhet med en kopp kaffe och lite svag musik .
Timmy och solex åkte nyss till kisa för att jobba .
Idag så skall jag plugga med Jessica efter skolan,
men får se om jag gör det i Linköping eller i kisa .

Igår efter skolan så mötta jag Sanna på stan så tog vi en kaffe och tittade på filk, pratade och skrattade .
Tittade även på lite skor,
det är terapi att titta på skor och inte köpa några !
Det finns sååå mycket snyggt nu inför den kalla hösten och vintern . 
Jag har ju bara köpt höstskor, vad skall jag ha i vintar då?

Nej, nu måtse jag fylla på med mer kaffe .
Vi hörs av senare .

P&K

Kommentarer
Postat av: M

GODMORGON på dig själv du !

2009-10-06 @ 10:03:30
Postat av: Jessica

Det var ju mycket till plugg det blev :) men vi får ta tag i det nästa vecka och verkligen börja plugga en gång i veckan :) puss <3

2009-10-07 @ 08:56:39

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0