Skit morgon

Mycket att göra idag,
orkar inget !
Men måste . . hatar måste !

Man nu har jag iallafall :
Ätit frukost
Rastat Solex
börjat plugga

men pluggandet går åt helt fel håll . . .

Någon som vill göra en konfliktanalys angående Darfurkonflikten i Sudan åt mig ? Jag orkar inte !

Kanske skall gå upp och klä på mig ?
Sitter fortfarande i mrgonrock i soffan, mitt te är kallt, jag har ont i huvudet och vill ta en cig . . . .

Jag är inte alls på bra humör . Måste göra något annat än att plugga, fast igentligen inte . Har massor kvar . .
Snälla, någon ! Hjälp mig !


Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag skulle hjälpa dig om jag själv inte hade så fruktansvärt mycket att göra men det är bara att bita i det sura äpplet och fortsätta kämpa....

2009-10-29 @ 21:59:01

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0